Известие

Collapse
No announcement yet.

алфа 147 1.9 мжтд проблем с ускорението

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • алфа 147 1.9 мжтд проблем с ускорението

    Привет, имам нужда от малко акъл или помощ, свързано е с алфата. 1.9 мждт 170 коня.
    Проблема е следния. Колата един ден се държи перфектно. Ускорение си има, ряз на светофара, разхода е прекрасен, на следващия ден все едно карам голф 1.6. Абсолютен мъртвец.
    Сега проверено или поправено е следното:
    1. Дебитомер 792ка на диагностиката показва 550 грама на цикъл, напрежение 4.6 волта
    2. Селеноид - отворен почистен проверен
    3. Маркучи за вакуум. Сменени са всичките
    4. дебелите маркучи по турбо пътищата са сменени с нови
    5. Егр затапен и софт. корекция
    6. вихровите премахнати и софт корекция
    7. Колекттора е почистен от всичко.
    8. ГНП прави си налягането.
    9. Дюзи проверени и със сменени букси.
    10. Турбо - разглобено топло от студено почистена геометрия
    11. Акутатор - движи се с поглед.
    12. ДПФ премахнат


    Явно проблема е електрически но не мога да го хвана. Дайте ми съвет какво може да е.
    Почнам са си мисля че е или педала на газта или бобината на селеноида. Причина за това е че когато прави проблем оборотомера пълни оборотите но липсва надуване до 2500 оборота.

    пп Съединителя е нов.
    Грешки няма никакви. Ремап не е правен освен корекцията на егр и вихровите клапи от Бобо.

    Моля за някакви други идеи защото освен това горе което ми хрумна, почват да ми се въртят и глупави идеи за запушени гърнета и тем подобни и ще играе

  • #2
    Датчик налягане на турбото?
    Hennessey Venom GT, 2009 - ex, тоталка,
    Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport 2011 - ex, за скрап,
    Pagani Huayra 2014 - ex, за части,
    Alfa Romeo 156 1.9JTD, 150 коня.

    Comment


    • #3
      МАП а е абсолютно чист

      Comment


      • #4
        Аз също имам подобен проблем, но е най-вече в ниските обороти. Дори на първа с газ до 2000 оборота е пълен мъртвец. Повечето неща от списъка, който е постнал колегата се проверени. На диагностика също е качвана. Колота е Alfa 156 1.9 jtdm 140 2003 facelift.

        Comment


        • #5
          Как е 170 коня без ремап?
          Единственото, което ми идва на ум е нещо по картите да да ти ограничава налягане/гориво при определени условия(показания н маф-а, температура на водата и тем подобни).
          Ама не това са само предпопожения, не съм мног ов час със софтуера.
          '03 156 JTD 115 Sportwagon facelift
          EGR off, cat off, remap, BMC inbox

          Comment


          • #6
            Не е зле, когато се усеща спъната да се погледнат (на ECU - то) и температурата на мотора и тази на входящия въздух.


            159 1.8 MPI
            166 2.0 TS (ex)

            Comment


            • #7
              Термостата и датчика са сменени м.1 2017 год.
              Вероятно търсената цел като температура на мотора няма да е достигана в ЕКУ то, поради затапването на егр и махането на дпф, но не мисля че това би било причината, а и проблема го имаше и те бяха едни от нещата който се промениха с цел оправяте на проблема.

              Ще ги погледна отново. Температурата на въдздуха от къде се гледа от компа, през дебитомера или през термодатчика на мап а

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от S_BANKOV Покажи съобщение
                Температурата на въдздуха от къде се гледа от компа, през дебитомера или през термодатчика на мап а
                В интерфейса на MES - менюто с параметрите, непосредствено след дебитомера - air temperature и air temperature signal.

                Независимо, че е сменян термостат и сензор, погледни и температурата на мотора, дали съотвества на реалността. Може да има лоша връзка до сензора.

                Всъщност при теб температурата на мотора би трябвало да се вижда достатъчно точно и на дисплея на таблото.
                Last edited by ecotronic; d.m.y г., 16:10.


                159 1.8 MPI
                166 2.0 TS (ex)

                Comment


                • #9
                  температурата на мотора е ок. В моментите в които прави проблем няма нито пикове нито сривове, та чак да коригира инжекциите.

                  Още нещо се сещам, отзад смърди на кисело, това бе и причината да разкарам ДПФа

                  Comment


                  • #10
                    А пуши ли като рабти намясто?
                    На жената А класата смърди на кисело и пуши чат пат като работи на нясто, защото има проблем с инсталацията до дебитомера.
                    Пробвай с изключен дебитомер как е.
                    '03 156 JTD 115 Sportwagon facelift
                    EGR off, cat off, remap, BMC inbox

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от S_BANKOV Покажи съобщение
                      Привет, имам нужда от малко акъл или помощ, свързано е с алфата. 1.9 мждт 170 коня.
                      Проблема е следния. Колата един ден се държи перфектно. Ускорение си има, ряз на светофара, разхода е прекрасен, на следващия ден все едно карам голф 1.6. Абсолютен мъртвец.
                      Сега проверено или поправено е следното:
                      1. Дебитомер 792ка на диагностиката показва 550 грама на цикъл, напрежение 4.6 волта
                      2. Селеноид - отворен почистен проверен
                      3. Маркучи за вакуум. Сменени са всичките
                      4. дебелите маркучи по турбо пътищата са сменени с нови
                      5. Егр затапен и софт. корекция
                      6. вихровите премахнати и софт корекция
                      7. Колекттора е почистен от всичко.
                      8. ГНП прави си налягането.
                      9. Дюзи проверени и със сменени букси.
                      10. Турбо - разглобено топло от студено почистена геометрия
                      11. Акутатор - движи се с поглед.
                      12. ДПФ премахнат


                      Явно проблема е електрически но не мога да го хвана. Дайте ми съвет какво може да е.
                      Почнам са си мисля че е или педала на газта или бобината на селеноида. Причина за това е че когато прави проблем оборотомера пълни оборотите но липсва надуване до 2500 оборота.

                      пп Съединителя е нов.
                      Грешки няма никакви. Ремап не е правен освен корекцията на егр и вихровите клапи от Бобо.

                      Моля за някакви други идеи защото освен това горе което ми хрумна, почват да ми се въртят и глупави идеи за запушени гърнета и тем подобни и ще играе
                      Оправи ли проблема, колега?

                      Comment


                      • #12
                        Темата е малко стара ама може да се скопява така кола, от дефектна крушка на стоповете, която е окъсила и колата си мисли че са натиснати едновременно газта и спирачката и компютъра реже мощността на 50%.

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от Read Покажи съобщение
                          Темата е малко стара ама може да се скопява така кола, от дефектна крушка на стоповете, която е окъсила и колата си мисли че са натиснати едновременно газта и спирачката и компютъра реже мощността на 50%.
                          Това е абсолютно невъзможно
                          Alfa Romeo 33 SW 1.7 16v - Няма я вече.
                          Alfa Romeo 155 1.8 8v TS - и нея
                          Alfa Romeo 156 1.9 jtd 8v '02

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от Read Покажи съобщение
                            Темата е малко стара ама може да се скопява така кола, от дефектна крушка на стоповете, която е окъсила и колата си мисли че са натиснати едновременно газта и спирачката и компютъра реже мощността на 50%.
                            Някой като ми досажда отзад натискам леко спирачката, колкото да светне, не съм забелязал да губи мощност. объркал си се нещо
                            Не всички, които се скитат, са изгубени.

                            Comment


                            • #15
                              Горивен филтър?

                              Comment

                              Working...
                              X